| 2014-02-18 14:55:03: | Dodano plik odpowiedz_zapytanie_winda3.pdf | ||
| 2014-02-18 14:54:16: | Dodano plik odpowiedz_zapytanie_winda2.pdf | ||
Więcej >>>
| |||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Dobudowa zewnętrznej windy osobowej do budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 25831 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnobrzeski , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 39 22, faks 0-15 822 39 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa zewnętrznej windy osobowej do budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa zewnętrznej windy osobowej do budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu. 2. Zadanie obejmuje: a) Wykonanie robót wyburzeniowych i rozbiórkowych otworów okiennych na kondygnacji parteru, I piętra, II piętra. b) Wykonanie nadproży nad projektowanymi otworami drzwiowymi do windy. c) Wykonanie ścianek działowych wydzielających komunikacyjną dostępność z korytarzy przez pomieszczenie biurowe do windy. d) Wykonanie robót wykończeniowych polegających na uzupełnieniu tynków, malowaniu ścian, posadzki z wykładziny PCV na podbudowie z płyt OSB gr. 8 mm i podkładzie istniejącej posadzki. e) Wykonanie wykopów pod płytę fundamentową wraz z wywiezieniem ziemi poza teren budowy. f) Wykonanie płyty fundamentowej zbrojonej na podkładzie betonowym z betonu C20/25 wraz z izolacją i wygłuszeniem, wykonanie ścian betonowych zbrojonych podszybia. g) Wykonanie zasilania energetycznego windy osobowej z istniejącej tablicy TG zlokalizowanej w korytarzu na parterze do szafy sterowniczej windy (w uzgodnieniu z instalatorem windy), adaptacja oświetlenia pomieszczeń komunikacyjnych wejściowych do windy. h) Przebudowa kanalizacji teletechnicznej w zakresie przełożenia studzienki i odcinka kanalizacji wraz z kablem światłowodowym bezprzerwowo poza teren kolizji zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi wydanymi przez Telekomunikację Polską. i) Dostawa i montaż dźwigu osobowego panoramicznego, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, o udźwigu 630 kg (8 osób), ilość przystanków: 4, ilość wejść do windy: 4, wysokość podnoszenia: około 8,5 m. Drzwi kabinowe stalowe automatyczne teleskopowe o wymiarach 900x2000 mm, konstrukcja kabiny stalowa, przeszklona szkłem bezpiecznym, kabina dźwigu metalowa, przelotowa, wykonana ze stali nierdzewnej. Panel dyspozycji z piętrowskazywaczem, oświetlenie halogenowe wielopunktowe, oświetlenie awaryjne, podłoga wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, poręcz ze stali chromowej, system informacji głosowej, sterowanie mikroprocesorowe z możliwością programowania rożnych funkcji. Szyb o konstrukcji samonośnej, spawanej lub skręcanej przeszklonej szkłem bezpiecznym, malowany natryskiem, panoramiczny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Tarnobrzegu nr 19 2030 0045 1110 0000 0200 7760, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Dobudowa zewnętrznej windy osobowej do budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kosztorys ofertowy; - dowód wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - jednoczesny brak możliwości realizacji innych robót, niezależnych od warunków atmosferycznych. b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. c) koniecznością usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunkiem zmiany będzie wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi te okoliczności; d) koniecznością uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących powodować wstrzymanie robót; e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, dotyczących sposobu i zakresu wykonania zamówienia, a także sposobu rozliczania lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w przypadkach, gdy zaistnieje okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnobrzeski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4; pokój nr 17 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
||||||||||||
| Pliki: | |||||
| Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
| 1. | SIWZ | 542.39 Kb | ![]() |
||
| 2. | Wyjaśnienia treści SIWZ 13.02.2014 | 783.43 Kb | ![]() |
||
| 3. | Wyjaśnienia treści SIWZ 18.02.2014 | 24.04 Kb | ![]() |
||
| 4. | Wyjaśnienia treści SIWZ 18.02.2014 | 24.68 Kb | ![]() | ||