Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
bip.gov.pl
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie Nr 4/2024
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 6 grudnia 2024r.
 
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale  Komunikacji i Transportu  Starostwa  Powiatowego w Tarnobrzegu.
 
1. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400Tarnobrzeg 

2. Stanowisko pracy:
Specjalista w Wydziale  Komunikacji i Transportu ( 1/1 etat)
 
3.  Wymagania niezbędne:
     a) wykształcenie wyższe kierunek ekonomia, informatyka.
     b) niekaralność  za  przestępstwa popełnione  umyślnie,
     c) pełna zdolność  do  czynności  prawnych oraz korzystanie  z pełni  praw publicznych,
     d) posiadanie wiedzy  z  zakresu  funkcjonowania  samorządu powiatowego,
     e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  na,  które prowadzony jest nabór
     f) nieposzlakowana opinia,
    
4.  Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe związane z zakresem zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji,
  2. uprawnienia diagnosty samochodowego lub instruktora nauki jazdy lub certyfikat kompetencji zawodowych w transporcie,
  3. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  4. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. znajomość przepisów prawa  w zakresie  niezbędnym  do wykonywania  zadań na  stanowisku  objętym  naborem, w szczególności:
  6. ustawy  Kodeks postępowania administracyjnego,
  7. ustawy  Prawo o ruchu drogowym.
  8. dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi systemów informatycznych w tym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
  9.  samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.  
 
5.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
  1. wydawanie uprawnień transportowych,
  2. wydawanie uprawnień diagnosty i  SKP oraz nadzór w tym zakresie (kontrole okresowe)
  3. dokonywanie  rejestracji  pojazdów pełnej i  ograniczonej, wydawanie  dowodów oraz  tablic rejestracyjnych pojazdów,
  4. wyrejestrowywanie  pojazdów,  wszystkie  czynności,
  5. wymiana dowodów rejestracyjnych,
  6. archiwizowanie  dokumentów i tablic,
  7. sporządzanie   analiz  i  sprawozdań  z  zakresu  rejestracji pojazdów,
  8. obsługa terminala płatniczego.
 
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
     a) praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
     b) praca będzie  odbywała się  w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
     c) praca przy  monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.

7. Wymagane dokumenty:
 a) list motywacyjny,
 b) życiorys (CV),
 c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
 e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe  o których mowa w pt. 4a
  f) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  g) referencje - opcjonalnie,
  h) oświadczenie o niekaralności,
  i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu
   z pełni praw publicznych,
  j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
   rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu
                                                                                             
   8.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
 
   9.  Wymagane   oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV  muszą być opatrzone   datą i własnoręcznym podpisem  pod  rygorem odrzucenia oferty z dalszej  procedury  naboru. 
 
10.  Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne  należy składać  w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4 pokój 105, z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. komunikacji , w terminie  do 17 grudnia 2024r. lub przesłać pocztą  - liczy się data wpływu do Starostwa.

11. Informacje dodatkowe:
    a) aplikacje, które wpłyną  po wyżej wymienionym terminie nie  będą rozpatrywane.
    b) kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
    c) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na  tablicy informacyjnej Starostwa   
        Powiatowego  w  Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
    d) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306 70 10.
 
Starosta Tarnobrzeski
                                                                                                 Paweł Bartoszek
Podmiot publikujący
WytworzyłStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu2024-12-06 00:00
Publikujący Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2024-12-06 08:41
Modyfikacja Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2024-12-06 09:45
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg , tel. (15) 822-39-22 , e-mail: powiat@tarnobrzeski.pl
Wygenerowano: 27 grudnia 2024r. 22:00:44
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.