Deklaracja dostępności Powiat Tarnobrzeski
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiat Tarnobrzeski.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Skany dokumentów.
- Filmy z posiedzeń Rady Powiatu.
- Dokumenty związane z zamówieniami publicznymi zawierające rysunki techniczne
- Dokumenty wytworzone przez inne instytucje w przypadku braku ich odpowiednika w wersji elektronicznej
Wyłączenia
- Powodem niezgodności są dozwolone wyłączenia wskazane w art. 3 Ustawy - dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 roku
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Kazimierz Błasiak.
- E-mail: sekretarz@tarnobrzeski.pl
- Telefon: 153067010
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Starosta
-
Adres: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg - E-mail: powiat@tarnobrzeski.pl
- Telefon: 153067010
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Pojazd od strony głównego wejścia do budynku.
- Wewnętrzna platforma schodowa umożliwiająca wjazd na piętra.
- Jeżeli osoba nie chce korzystać z platformy schodowej wystarczy zgłosić to na portierni (pokój nr 1 pierwszy po prawej stronie od wejścia). Urzędnik zejdzie na parter i udzieli niezbędnej pomocy w celu załatwienia sprawy.