Ogłoszenie o zam.- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania: „Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1128R ul. Jana Pawła II w miejscowości Nowa Dęba, Nr 1117R w miejscowości Ślęzaki, Nr 1118R w miejscowości Wola Baranowska, Nr 1090R w miejscowości Sokolniki w zakresie budowy przejść dla pieszych”
Powiat Tarnobrzeski
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
IF.7031.9.2021
Tarnobrzeg, 07 lipiec 2021 r.
1. Zamawiający
Powiat Tarnobrzeski
39-400 Tarnobrzeg
ul. 1 Maja 4
tel.: 15 822-39-22
fax: 15 822-39-22
strona internetowa: www.tarnobrzeski.pl
e-mail: powiat@tarnobrzeski.pl
Znak postępowania: IF.7031.9.2021 – w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. Opis przedmiotu zamówienia
- Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, (jeżeli jest wymagana);
- Uzyskanie decyzji w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego, (jeżeli jest wymagana);
- Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, (jeżeli jest wymagana);
- Projekt wykonawczy – 6 egz.;
- Projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz.;
- Przedmiar robót – 3 egz.;
- Kosztorys inwestorski – 2 egz.;
- SST – 1 egz. na CD (lub innym nośniku);
- Wersja cyfrowa projektu wykonawczego – 1 egz. na płycie CD (lub innym nośniku).
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia:
10 września 2021 r.
4. Termin składania i otwarcia ofert
6. Sposób przygotowania oferty
7. Kryterium oceny ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto. Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zadania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty
9. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
10. Pozostałe informacje:
10.1. Ogłoszenie o zamówieniu wraz z warunkami i załącznikami jest dostępne na stronie internetowej www.bip.tarnobrzeski.pl
11.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 15-822-39-22 wew. 300, 301.
11.3. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia są:
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
IF.7031.9.2021
Ogłoszenie o zamówieniu
Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania: „Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1128R ul. Jana Pawła II w miejscowości Nowa Dęba, Nr 1117R w miejscowości Ślęzaki, Nr 1118R w miejscowości Wola Baranowska, Nr 1090R w miejscowości Sokolniki w zakresie budowy przejść dla pieszych”
Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania: „Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1128R ul. Jana Pawła II w miejscowości Nowa Dęba, Nr 1117R w miejscowości Ślęzaki, Nr 1118R w miejscowości Wola Baranowska, Nr 1090R w miejscowości Sokolniki w zakresie budowy przejść dla pieszych”
Zamówienie o wartości do 130 000,00 zł
Tarnobrzeg, 07 lipiec 2021 r.
1. Zamawiający
Powiat Tarnobrzeski
39-400 Tarnobrzeg
ul. 1 Maja 4
tel.: 15 822-39-22
fax: 15 822-39-22
strona internetowa: www.tarnobrzeski.pl
e-mail: powiat@tarnobrzeski.pl
Znak postępowania: IF.7031.9.2021 – w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania: „Przebudowa dróg powiatowych: Nr 1128R ul. Jana Pawła II w miejscowości Nowa Dęba, Nr 1117R w miejscowości Ślęzaki, Nr 1118R w miejscowości Wola Baranowska, Nr 1090R w miejscowości Sokolniki w zakresie budowy przejść dla pieszych”.
- Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania 5 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych:
- Nr 1128R ul. Jana Pawła II w miejscowości Nowa Dęba (2 przejścia),
- Nr 1117R relacji Tarnowska Wola – Wola Baranowska w miejscowości Ślęzaki (1 przejście),
- Nr 1118R relacji Padew Narodowa – Wola Baranowska – Ślęzaki w miejscowości Wola Baranowska (1 przejście),
- Nr 1090R relacji Trześń – Grębów w miejscowości Sokolniki (1 przejście).
- Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej (oddzielnie dla każdej drogi powiatowej):
- Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, (jeżeli jest wymagana);
- Uzyskanie decyzji w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego, (jeżeli jest wymagana);
- Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, (jeżeli jest wymagana);
- Projekt wykonawczy – 6 egz.;
- Projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz.;
- Przedmiar robót – 3 egz.;
- Kosztorys inwestorski – 2 egz.;
- SST – 1 egz. na CD (lub innym nośniku);
- Wersja cyfrowa projektu wykonawczego – 1 egz. na płycie CD (lub innym nośniku).
- Kody CPV: 71320000-7, 71322000-1.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia:
10 września 2021 r.
4. Termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 (sekretariat), w terminie do dnia 16.07.2021 r. do godziny 09:00.
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.07.2021 r. o godzinie 10:00.
- Po otwarciu ofert Zamawiający umieści na stronie internetowej www.bip.tarnobrzeski.pl informację z otwarcia ofert.
- Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (np. przebudowa, rozbudowa, remont drogi) o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
- Wykonawca w momencie podpisania umowy musi dysponować osobą, która będzie posiadała uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.
- Na przedmiot zamówienia Wykonawcy muszą udzielić rękojmi za wady. Rękojmia będzie obowiązywać do upływu terminu rękojmi za wady robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji, stanowiącej przedmiot zamówienia.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty otwarcia ofert.
6. Sposób przygotowania oferty
- Każdy Wykonawca winien zapoznać się z treścią niniejszego Ogłoszenia.
- Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferta powinna być sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1 „Formularz Oferty”.
- Na potwierdzenie spełniania wymagań Zamawiającego do oferty należy dołączyć:
- Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (np. referencji) określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej jedną usługę w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (np. przebudowa, rozbudowa, remont drogi) o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
- Oświadczenie dotyczące dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane (wzór: załącznik nr 3 „Oświadczenie”).
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
- W przypadku, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez pełnomocnika Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
- W przypadku dołączenia do oferty jako załączników kopii dokumentów muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Oferta powinna być umieszczona w zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej nieprzeźroczystej kopercie oznaczonej napisem:
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
7. Kryterium oceny ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto. Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zadania.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 4.2.
- Po otwarciu ofert Zamawiający dokonuje analizy i oceny złożonych ofert.
- Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 4.1. nie będą ocenianie i zostaną zwrócone Wykonawcom.
- W przypadku złożenia równorzędnych najkorzystniejszych ofert Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
- W przypadku, gdy Oferty nie zawierają wymaganych załączników, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia.
- Zamawiający odrzuca oferty, które:
- nie zawierają nazwy Wykonawcy, danych adresowych i kontaktowych, oferowanej ceny brutto, oferowanego terminu gwarancji i rękojmi, podpisu Wykonawcy;
- nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w pkt. 3;
- nie zawierają pozostałych wymaganych załączników (np. pełnomocnictwa).
- Informację o wynikach postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.bip.tarnobrzeski.pl oraz przekaże Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu.
- Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę wskazaną w ofercie jako kierownik budowy uprawnień budowlanych wymaganych w pkt. 5.2.
- Jeżeli Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
9. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
- w wymaganym w pkt. 6.1. terminie nie wpłynie żadna oferta,
- każda złożona oferta zostanie odrzucona,
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja przedmiotu zamówienia jest niemożliwa lub niecelowa,
- zamówienie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
10. Pozostałe informacje:
10.1. Ogłoszenie o zamówieniu wraz z warunkami i załącznikami jest dostępne na stronie internetowej www.bip.tarnobrzeski.pl
11.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 15-822-39-22 wew. 300, 301.
11.3. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia są:
- załącznik nr 1 – „Formularz Oferty”;
- załącznik nr 2 – „Wykaz Robót”;
- załącznik nr 3 – „Oświadczenie”;
- załącznik nr 4 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 5 – Projekt umowy;
- załącznik nr 6 – Klauzula RODO.
Jerzy Sudoł
Starosta Tarnobrzeski
Jacek Rożek
Wicestarosta Tarnobrzeski
Starosta Tarnobrzeski
Jacek Rożek
Wicestarosta Tarnobrzeski