Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat”
OR.2510.15.2022.2023
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
Powiat Tarnobrzeski
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 867-207-43-39
Odbiorca/Płatnik:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
Mariusz Bułdyś informatyk@tarnobrzeski.pl tel. 15 3067010 w.205
Tarnobrzeg 2023-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat”, oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
- Zamawiający:
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000 zł, zgodnie z zarządzeniem Starosty Tarnobrzeskiego nr 1.2021 z dnia 4 stycznia 2021r. w sprawie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 i 5.
Kody CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
Kody CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
- Kryterium oceny ofert:
Zastosowane kryterium - 100% cena brutto.
Do obliczenia punktacji w ramach kryterium „Cena" Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto wskazaną przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym Załącznik nr 2) .
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
W przypadku, gdy co najmniej dwie oferty będą zawierały taką samą najniższą cenę Zamawiający wezwie Wykonawców, od których pochodziły te oferty do złożenia ofert dodatkowych; zaproponowana cena w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w ofercie pierwotnej; Zamawiający będzie powtarzał czynność, do chwili wyboru oferty najkorzystniejszej.
Do obliczenia punktacji w ramach kryterium „Cena" Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto wskazaną przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym Załącznik nr 2) .
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
W przypadku, gdy co najmniej dwie oferty będą zawierały taką samą najniższą cenę Zamawiający wezwie Wykonawców, od których pochodziły te oferty do złożenia ofert dodatkowych; zaproponowana cena w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w ofercie pierwotnej; Zamawiający będzie powtarzał czynność, do chwili wyboru oferty najkorzystniejszej.
- Sposób przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Te same wymogi dotyczą załączników do oferty.
- Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
- W przypadku, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez pełnomocnika Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
- W przypadku dołączenia do oferty jako załączników kopii dokumentów muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje do przeprowadzenia audytu zgodne z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
-
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty na załączonym formularzu ofertowym należy przesłać na adres mail:powiat@tarnobrzeski.pl do dnia 24 lutego 2023 roku do godz. 11.00.
Oferty złożone po ww. terminie nie będą ocenianie.
Po upływie terminu składania ofert Zamawiający umieści na stronie internetowej www.bip.tarnobrzeski.pl informację z otwarcia ofert.
- Wybór wnioskodawcy i ogłoszenie wyniku postępowania
- Zamawiający dokonuje analizy i oceny ofert złożonych w wymaganym terminie,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnień treści złożonych ofert,
- Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia,
- W przypadku stwierdzenia braku wymaganych załączników Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia. W przypadku braku uzupełnienia załączników oferta podlega odrzuceniu.
- Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- nie zawiera informacji wymaganych w Załączniku nr 2„Formularz ofertowy”, w szczególności: nazwy Wykonawcy, danych adresowych i kontaktowych, oferowanej ceny, podpisu Wykonawcy;
- nie potwierdza spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w pkt. 10 lit. a)
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania oraz umieszcza zawiadomienie o wyborze oferty na stronie przez stronę www.bip.tarnobrzeski.pl
-
Odbiór i wypłata wynagrodzenia:
- płatność zostanie dokonana w ciągu 30 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany przez Wykonawcę na fakturze rachunek bankowy;
- podstawą wystawienia faktury będzie odbiór przedmiotu zamówienia bez uwag;
- faktura winna być wystawiona na:
Powiat Tarnobrzeski
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 867-207-43-39
Odbiorca/Płatnik:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
- Wymagania stawiane wykonawcom:
- Wykonawca w momencie podpisania umowy musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
- Zamawiający nie dopuszcza wykonania diagnozy cyberbezpieczeństwa w sposób zdalny.
- Badanie zabezpieczeń, w tym przeprowadzenie wszelakich testów penetracyjnych sieci LAN, diagnozy cyberbezpieczeństwa, podatności systemów na atak, wykonawca musi wykonać na miejscu, w siedzibie Zamawiającego.
- Po przeprowadzeniu diagnozy, Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu w plikach Excel (.xlsx lub .xls) oraz w pliku pdf. Wypełnionego i podpisanego elektronicznie formularza diagnozy przeprowadzonej przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia.
- Przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835 z późn. zmianami) z postępowania wyklucza się:
- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
- Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Mariusz Bułdyś informatyk@tarnobrzeski.pl tel. 15 3067010 w.205
- Załączniki do zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy,
- Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna,
- Załącznik nr 5 - Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa (załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat).
Jerzy Sudoł
Starosta Tarnobrzeski
Starosta Tarnobrzeski