Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Instrukcja składania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
Dokumenty elektroniczne można złożyć poprzez:
- Elektroniczną Skrzynkę Podawczą za pośrednictwem elektronicznego formularza platformy EPUAP (złożenie wniosku wymaga posiadania konta użytkownika na platformie www.epuap.gov.pl). Po wejściu na platformę należy przejść do katalogu usług i wybrać kolejno: podział terytorialny -> woj. podkarpackie -> powiat m. Tarnobrzeg -> m. Tarnobrzeg -> Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu.
- Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy urzędu (pon-pt 7.30-15.30) do sekretariatu Starostwa Powiatowego (I piętro, pok. nr 17)
- Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Starostwa na platformie ePUAP:
/v69duqp12l/skrytka
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Formaty załączników muszą spełniać wymagania o których jest mowa
w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz.U. 2012 poz. 526.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.