Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór na stanowisko ds. komunikacji w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.

1. Wymagania niezbędne:
 a) wykształcenie wyższe,
 b) co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej,
 c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
 d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

2. Wymagania dodatkowe:
 a) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych,
 b) znajomość  ustawy Prawo o ruchu  drogowym oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
 c) umiejętność analizy  i weryfikacji dokumentacji związanej z rejestracją pojazdów.
 d) dobra znajomość obsługi komputera,
 e) kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 a) wykonywanie czynności związanych rejestracją pojazdów- praca w programie informatycznym POJAZD,
 b) prowadzenie korespondencji, zamawianie druków i tablic,
 c) prowadzenie  sprawozdawczości.
 d) wykonywanie innych czynności z zakresu  zdań realizowanych przez wydział.
 
4. Stanowisko może być zajmowane przez cudzoziemca.

5. Wymagane dokumenty:
 a) list motywacyjny,
 b) życiorys (CV),
 c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
 d) kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń z odbytego stażu,
 e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
 f) referencje (opinie od instytucji),
 g) oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania),
 h) oświadczenie o niekaralności,
 i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
 
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, pokój 17 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu w terminie do 14.02.2017
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.tarnobrzeski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U 2015, poz. 2135 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2014 poz.1202).
 
Szczegółowe zasady naboru pracowników na stanowiska urzędnicze określa Regulamin Naboru na Wolne Stanowisko Urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu. Kandydat może się zapoznać z regulaminem w siedzibie starostwa przy ul 1Maja 4 w Tarnobrzegu.
 
Tarnobrzeg   02.02.2017
                                                                                              Paweł  Bartoszek
                                                                                              Starosta Tarnobrzeski