Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór na stanowisko ds. komunikacji w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych,
b) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
c) umiejętność analizy i weryfikacji dokumentacji związanej z rejestracją pojazdów.
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wykonywanie czynności związanych rejestracją pojazdów- praca w programie informatycznym POJAZD,
b) prowadzenie korespondencji, zamawianie druków i tablic,
c) prowadzenie sprawozdawczości.
d) wykonywanie innych czynności z zakresu zdań realizowanych przez wydział.
4. Stanowisko może być zajmowane przez cudzoziemca.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń z odbytego stażu,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) referencje (opinie od instytucji),
g) oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania),
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, pokój 17 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu w terminie do 14.02.2017
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.tarnobrzeski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U 2015, poz. 2135 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2014 poz.1202).
Szczegółowe zasady naboru pracowników na stanowiska urzędnicze określa Regulamin Naboru na Wolne Stanowisko Urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu. Kandydat może się zapoznać z regulaminem w siedzibie starostwa przy ul 1Maja 4 w Tarnobrzegu.
Tarnobrzeg 02.02.2017
Paweł Bartoszek
Starosta Tarnobrzeski