Ogłoszenie Nr 1/2023

Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 16 sierpnia 2023r.
 
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
 
1. Nazwa i adres jednostki:
 
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
Tarnobrzeg
 
2. Stanowisko pracy:
 
d/s obsługi Rady i Zarządu Powiatu (1/1 etat)
 
3. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie o profilu prawniczym lub administracyjnym,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest    nabór,
  6. nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej pięcioletni staż pracy w administracji samorządowej,
  2. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  3. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  5. dobra znajomość obsługi komputera,
  6. samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.  
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. obsługa biurowa prac Rady i Zarządu Powiatu,
  2. organizowanie Sesji i posiedzeń Zarządu Powiatu,
  3. udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu ich obowiązków.
  4. obsługa organizacyjna wyborów samorządowych,
  5. realizowanie innych zadań na stanowisku wynikających z zakresu czynności.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
  3. praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.

7. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. referencje - opcjonalnie,
  8. oświadczenie o niekaralności,
  9. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów   rekrutacji.                                                                                      
  8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
 
  9. Wymagane  oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV  muszą być opatrzone  datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem  odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
 
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO)”.(Spełnieniem wymogu będzie dołączenie klauzuli pobranej ze strony BIP Starostwa zaopatrzonej podpisem).
 
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady i Zarządu Powiatu , w terminie do 28.08.2023r. lub przesłać pocztą - liczy się data wpływu do starostwa.
 
11. Informacje dodatkowe:
  1. aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie
    o kolejnym etapie rekrutacji,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
  4. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306-70-10 wew. 206.
 
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.

 
                                                                                              Starosta Tarnobrzeski
                                                                                                Jerzy Sudoł