Instrukcja składania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
Dokumenty elektroniczne można złożyć poprzez:
Elektroniczną Skrzynkę Podawczą za pośrednictwem elektronicznego formularza platformy EPUAP (złożenie wniosku wymaga posiadania konta użytkownika na platformie www.epuap.gov.pl - konto jest bezpłatne). Po wejściu na platformę należy przejść do katalogu usług i wybrać kolejno: podział terytorialny -> woj. podkarpackie -> powiat m. Tarnobrzeg -> m. Tarnobrzeg -> Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu.
Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy urzędu (pon-pt 7.30-15.30, wtorki 8.00-16.00) do sekretariatu Starostwa Powiatowego (I piętro, pok. nr 39) na następujących nośnikach danych:
a) dyskietka 1,44 MB
b) pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c) płyta CD-RW, DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
Akceptowalne formaty załączników to:
- odt
- rtf
- doc
- ods
- xls
- csv
- txt
- pdf
- graficzne: gif, tif, jpg, png
Ww. formaty mogą być dostarczone w postaci skompresowanej przy uzyciu formatu ZIP.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.