Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór na stanowisko do spraw obrony cywilnej w Samodzielnym Stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
1.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o specjalności bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe,
b) co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem publicznym,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego.
2
. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
b) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
c) znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
d) znajomość ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o stanie wojennym oraz kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej.
e) znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym i ustawy o stanie klęski żywiołowej,
f) biegła obsługa programów komputerowych,
g) wskazany staż pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem publicznym,
h) kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, asertywność, dyspozycyjność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie i aktualizacja planów i wytycznych z zakresu obrony cywilnej i spraw obronnych.
b) współpraca ze służbami, inspekcjami, strażami.
c) organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej,
d) koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z Akcją Kurierską,
e) współpraca z terenowymi organizacjami administracji wojskowej,
f) prowadzenie treningów systemów wykrywania i alarmowania,
g) prowadzenie czynności związanych w wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony,
h) pełnienie zastępstwa i współpraca w ramach Powiatowego Centrum Zarzadzania Kryzysowego.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
e) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) referencje - opcjonalnie,
g) oryginał kwestionariusza osobowego
(do pobrania),
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
5.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, pokój 17 z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko d/s obrony cywilnej w terminie
do 28.05.2019r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w
Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.tarnobrzeski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21listopada
2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 poz.1260).
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w
BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
Szczegółowe zasady naboru pracowników na stanowiska urzędnicze określa Regulamin Naboru na Wolne Stanowisko Urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu. Kandydat może się zapoznać z regulaminem w siedzibie starostwa przy ul 1Maja 4 w Tarnobrzegu.
Tarnobrzeg 17.05.2019r.
Starosta Tarnobrzeski
Jerzy Sudoł