6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
c) praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c)
kwestionariusz osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
f) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) referencje - opcjonalnie,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
9. Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO)”.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, z napisem:
Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości , w terminie
do 19.04.2022r. lub przesłać pocztą
- liczy się data wpływu do starostwa.
11. Informacje dodatkowe:
a) aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
b) kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie
o kolejnym etapie rekrutacji,
c) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w
Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
d) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 822-16-46.
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.