Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
bip.gov.pl
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie Nr 4/2022

Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 27 października 2022r.
 
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
 
1. Nazwa i adres jednostki:
 
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
Tarnobrzeg
 
2. Stanowisko pracy:
 
Naczelnik Wydziału Budżetu i Finansów
 
3. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek ekonomiczny,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego i finansów   publicznych,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest   nabór,
  6. nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej dziesięcioletni staż pracy na stanowiskach wymagających wiedzy  ekonomicznej,
  2. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  3. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
     - ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych,
     - ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości,
     - ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  5. umiejętność obsługi komputera,
  6. samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.  
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. planowanie i realizacja Budżetu Powiatu,
  2. nadzór nad ewidencją księgową i sprawozdawczością ,
  3. prowadzenie spraw związanych z finansowaniem działalności jednostek organizacyjnych Powiatu.
  4. realizowanie innych zadań na stanowisku wynikających z zakresu czynności w tym zastępowanie podczas nieobecności Skarbnika Powiatu.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
  3. praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.

7. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,   zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. referencje - opcjonalnie,
  8. oświadczenie o niekaralności,
  9. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów   rekrutacji o treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO)”.
                                                                                              
  8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
 
  9. Wymagane  oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone  datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem  odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
 
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, z napisem: Nabór na stanowisko-Naczelnik Wydziału Budżetu i Finansów , w terminie do 9.11.2022r. lub przesłać pocztą - liczy się data wpływu do starostwa.
 
11. Informacje dodatkowe:
  1. aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
  4. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 822-39-22 wew. 206.
 
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
 
                                                                                              Starosta Tarnobrzeski
                                                                                                Jerzy Sudoł
powrot
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
WytworzyłStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu2022-10-27
Publikujący Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2022-10-27 11:56
Modyfikacja Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2022-10-27 14:39
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg , tel. (15) 822-39-22 , e-mail: powiat@tarnobrzeski.pl
Wygenerowano: 24 kwietnia 2025r. 05:22:32
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.