Ogłoszenie Nr 4/2022
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 27 października 2022r.
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
1. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
Tarnobrzeg
2. Stanowisko pracy:
Naczelnik Wydziału Budżetu i Finansów
3. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek ekonomiczny,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego i finansów publicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej dziesięcioletni staż pracy na stanowiskach wymagających wiedzy ekonomicznej,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
- ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości,
- ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
planowanie i realizacja Budżetu Powiatu,
-
nadzór nad ewidencją księgową i sprawozdawczością ,
-
prowadzenie spraw związanych z finansowaniem działalności jednostek organizacyjnych Powiatu.
-
realizowanie innych zadań na stanowisku wynikających z zakresu czynności w tym zastępowanie podczas nieobecności Skarbnika Powiatu.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
-
praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.
7. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
referencje - opcjonalnie,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO)”.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
9. Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, z napisem:
Nabór na stanowisko-Naczelnik Wydziału Budżetu i Finansów , w terminie
do 9.11.2022r. lub przesłać pocztą
- liczy się data wpływu do starostwa.
11. Informacje dodatkowe:
-
aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
-
kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
-
informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 822-39-22 wew. 206.
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
Starosta Tarnobrzeski
Jerzy Sudoł