Ogłoszenie Nr 1/2024
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 14 maja 2024r.
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu.
1. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
Tarnobrzeg
2. Stanowisko pracy:
Specjalista w Wydziale Komunikacji i Transportu ( 1/1 etat)
3. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o profilu prawnym, administracyjnym, ekonomiczny
b) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór
f) nieposzlakowana opinia,
4. Wymagania dodatkowe:
a) co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z komunikacją.
b) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
c) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
d) znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy Prawo o ruchu drogowym.
e) dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi systemów informatycznych w tym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
f) samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) dokonywanie rejestracji pojazdów pełnej i ograniczonej, wydawanie dowodów oraz tablic rejestracyjnych pojazdów,
b) wyrejestrowywanie pojazdów, wszystkie czynności,
c) wymiana dowodów rejestracyjnych,
d) archiwizowanie dokumentów i tablic,
e) sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu rejestracji pojazdów,
f) obsługa terminala płatniczego.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
c) praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c)
kwestionariusz osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
f) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) referencje - opcjonalnie,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Powiatu zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO)”.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
9. Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, z napisem:
Naboru na stanowisko urzędnicze ds. komunikacji , w terminie
do 10 czerwca 2024r. lub przesłać pocztą
- liczy się data wpływu do starostwa.
11. Informacje dodatkowe:
a) aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
b) kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
c) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w
Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
d) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306 70 10.
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w
BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
Starosta Tarnobrzeski
Paweł Bartoszek