XML
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie Nr 1/2024
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 14 maja 2024r.
 
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu.
 
1. Nazwa i adres jednostki:
 
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
Tarnobrzeg
 
2. Stanowisko pracy:
 
Specjalista w Wydziale  Komunikacji i Transportu ( 1/1 etat)
 
3.  Wymagania niezbędne:
     a) wykształcenie wyższe o profilu prawnym, administracyjnym, ekonomiczny
     b) niekaralność  za  przestępstwa popełnione  umyślnie,
     c) pełna zdolność  do  czynności  prawnych oraz korzystanie  z pełni  praw publicznych,
     d) posiadanie wiedzy  z  zakresu  funkcjonowania  samorządu powiatowego,
     e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  na  które prowadzony jest nabór
     f) nieposzlakowana opinia,
    
4.  Wymagania dodatkowe:
     a)  co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej  na stanowiskach związanych z komunikacją.
     b)  znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
     c)  znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
     d)  znajomość przepisów prawa  w zakresie  niezbędnym  do wykonywania  zadań na  stanowisku  objętym  naborem, w szczególności:
           - ustawy  Kodeks postępowania administracyjnego,
           - ustawy  Prawo o ruchu drogowym.
     e) dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi systemów informatycznych w tym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
     f)  samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.  
 
5.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
     a) dokonywanie  rejestracji  pojazdów pełnej i  ograniczonej, wydawanie  dowodów oraz  tablic rejestracyjnych pojazdów,
     b) wyrejestrowywanie  pojazdów,  wszystkie  czynności,
     c) wymiana dowodów rejestracyjnych,
     d) archiwizowanie  dokumentów i tablic,
     e) sporządzanie   analiz  i  sprawozdań  z  zakresu  rejestracji pojazdów,
     f) obsługa terminala płatniczego.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
     a) praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
     b) praca będzie  odbywała się  w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
     c) praca przy  monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.

7. Wymagane dokumenty:
 a) list motywacyjny,
 b) życiorys (CV),
 c) kwestionariusz osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
 e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  f) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  g) referencje - opcjonalnie,
  h) oświadczenie o niekaralności,
  i) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Powiatu zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO)”.
                                                                                              
8.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów      o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
 
9.  Wymagane   oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone   datą i własnoręcznym podpisem  pod  rygorem odrzucenia oferty z dalszej  procedury  naboru. 
 
10.  Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne  należy składać  z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4, z napisem: Naboru na stanowisko urzędnicze ds. komunikacji , w terminie  do 10 czerwca 2024r. lub przesłać pocztą - liczy się data wpływu do starostwa.
 
11. Informacje dodatkowe:
    a) aplikacje, które wpłyną  po wyżej wymienionym terminie nie  będą rozpatrywane.
    b) kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
    c) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na  tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego  w  Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
    d) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306 70 10.

Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.


Starosta Tarnobrzeski
                                                                                                 Paweł Bartoszek
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
WytworzyłStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu2024-05-28
Publikujący Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2024-05-28 12:57