Ogłoszenie Nr 2/2025
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 24 kwietnia 2025r.
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
1. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
2. Stanowisko pracy:
Specjalista w Wydziale Komunikacji i Transportu ( 1/1 etat)
3. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
-
nieposzlakowana opinia,
4. Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z zadaniami realizowanymi przez wydziały komunikacji.
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy Prawo o ruchu drogowym.
-
dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi systemów informatycznych w tym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
-
samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie zadań z zakresu wydawania uprawnień do kierowania pojazdami,
-
kompletowania akt kierowców,
-
prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień do kierowania,
-
wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
-
postępowanie z kierowcami naruszającymi przepisy,
-
wydawanie informacji i zaświadczeń o uprawnieniach do kierowania
-
przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych o uprawnionych,
-
kierowanie na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji do kierowania,
-
kierowanie na badania lekarskie,
-
obsługa terminala płatniczego.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
-
praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.
7. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
referencje - opcjonalnie,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
9. Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4 pokój 105, z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. komunikacji , w terminie do 5 maja 2025r. lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg - liczy się data wpływu do starostwa.
11. Informacje dodatkowe:
-
aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane,
-
kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
-
informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306 70 10.
Starosta Tarnobrzeski
Paweł Bartoszek