XML
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie Nr 2/2025
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 24 kwietnia 2025r.
 
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
 
1. Nazwa i adres jednostki:
 
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
 
2. Stanowisko pracy:
 Specjalista w Wydziale Komunikacji i Transportu ( 1/1 etat)
 
3. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
  6. nieposzlakowana opinia,
4. Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej na stanowiskach    związanych z zadaniami realizowanymi przez wydziały komunikacji.
  2. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  3. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
     - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
     - ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  5. dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi systemów informatycznych w tym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
  6. samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie zadań z zakresu wydawania uprawnień do kierowania pojazdami,
  2. kompletowania akt kierowców,
  3. prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień do kierowania,
  4. wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
  5. postępowanie z kierowcami naruszającymi przepisy,
  6. wydawanie informacji i zaświadczeń o uprawnieniach do kierowania
  7. przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych o uprawnionych,
  8. kierowanie na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji do kierowania,
  9. kierowanie na badania lekarskie,
  10. obsługa terminala płatniczego.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu,
  3. praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.
 7. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
  2. życiorys (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. referencje - opcjonalnie,
  8. oświadczenie o niekaralności,
  9. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.U. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

                                 
 8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
 
  9. Wymagane  oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone  datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
 
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać z w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4 pokój 105, z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. komunikacji , w terminie do 5 maja 2025r. lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg - liczy się data wpływu do starostwa.
 
11. Informacje dodatkowe:
  1. aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane,
  2. kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie  o kolejnym etapie rekrutacji,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
  4. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306 70 10.

 
 
 
Starosta Tarnobrzeski
                                                                                                Paweł Bartoszek
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
WytworzyłStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu2025-04-24
Publikujący Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2025-04-24 11:25