Ogłoszenie 5/2025
Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 17 listopada 2025r.
Starosta Tarnobrzeski ogłasza nabór, na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
-
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
-
Stanowisko pracy:
Specjalista ds. gospodarki gruntami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami ( 1/1 etat)
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe geodezyjne,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór
-
nieposzlakowana opinia,
-
Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z zadaniami realizowanymi przez wydział geodezji,
-
znajomość programów komputerowych geodezyjnych; Ewopis, Ewmapa, Ośrodek,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
-rozporządzenie ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami Skarbu Państwa i Powiatu,
-
regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa i Powiatu oraz innych,
-
przygotowywanie dokumentów oraz opracowywanie warunków technicznych na przeprowadzanie procedury przetargowej prac geodezyjnych oraz realizowanych z zakresu ustawy ZRID.
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca będzie odbywała się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu oraz według potrzeb w terenie,
-
praca przy monitorze ekranowym min. 4 godz. dziennie.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
referencje - opcjonalnie,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalista w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.
-
Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem pod rygorem odrzucenia oferty z dalszej procedury naboru.
-
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu przy ul 1 Maja 4 pokój 105, z napisem:
Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami , w terminie do 28 listopada 2025r. lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg - liczy się data wpływu do Starostwa.
-
Informacje dodatkowe:
-
aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
-
kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
-
informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu ul. 1Maja 4.
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (15) 306 70 10.
-
Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych jest umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
Starostwa Tarnobrzeski
Paweł Bartoszek