STAROSTA TARNOBRZESKI
działając na podstawie art. 13 ustawy z 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jedn. Dz.U z 2011 Nr 118, poz.687 z późn.zm.) oraz Zarządzeniem Nr 10.2014 Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 14 kwietnia 2014r. w sprawie dokonywania zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy w Starostwie Powiatowym, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro,
ogłasza przetarg na usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do najbliższego szpitala mającego prosektorium na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego, celem ustalenia przyczyny zgonu.
Dane dotyczące usługi i warunki przetargu:
Przedmiot :
Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do najbliższego szpitala mającego prosektorium na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego, celem ustalenia przyczyny zgonu.
Lokalizacja: Powiat Tarnobrzeski obejmujący obszar miasta i gminy Baranów Sandomierski, miasta i gminy Nowa Dęba, gminy Gorzyce i gminy Grębów.
Rodzaj zamówienia: usługi
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : Przewóz zwłok ludzkich osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego.
Określenie przedmiotu i wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni zwłok ludzkich na zlecenie właściwego Prokuratora , tj.:
- przewóz zwłok ludzkich na obszarze działania Prokuratury dla gmin z terenu Powiatu Tarnobrzeskiego : Baranów Sandomierski, Gorzyce, Grębów i Nowa Dęba.
Opis zamówienia :
zakres zamówienia : przewóz zwłok ludzkich polegający na :
- przybyciu na miejsce zgonu osoby ( w ciągu 1 godziny od chwili wezwania),
- włożenia zwłok do worka,
- przeniesienie zwłok do/i z środka transportu,
- przewozu zwłok do wskazanego miejsca,
- zapewnieniu niezbędnych środków technicznych i materiałów (pojazd specjalistyczny, nosze, worek na zwłoki, rękawiczki, itp.),
Uwaga : ilość zleceń będzie uzależniona od liczby zdarzeń rejestrowych w tym zakresie,
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o brak zleceń.
- Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia :
1) wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego,
2) wykonawcę obowiązuje należyta staranność oraz etyka zawodowa w wykonaniu przedmiotu umowy,
3) wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia,
4) wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
5) podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie lub faxem,
6) po przybyciu na miejsce zdarzenia, zlecenie na przewóz wydaje upoważniony prokurator,
7) środek transportu drogowego, przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich musi spełniać wymagania techniczne i sanitarne, zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27.XII.2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007r. Nr 249, poz.1866).
- Warunki dot. zamówienia :
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
- posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
- spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów :
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu –art.24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
IV. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałami technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty :
- wykaz dotychczas wykonanych usług w podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, zakresie,
- kopie dowodów rejestracyjnych samochodów będących w posiadaniu Wykonawcy,
- kopie opinii Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na każdy z posiadanych środków transportu.
V. Kryteria oceny ofert : najniższa cena, na którą składa się cena za 1 km przejazdu, koszt zakupu worka i rękawic oraz koszt obsługi.
VI. Termin składania ofert - 24 września 2015 r. godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, ul.1-go Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, pok. 20. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 września 2015 r. o godz. 1000.
VII. Termin związania ofertą : 30 dni.
VIII. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania : okres w miesiącach 12 .
Z UPOWAŻNIENIA STAROSTY
WICESTAROSTA
Krzysztof Pitra
Tarnobrzeg, dn.10.09.2015 r.