Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
bip.gov.pl
Przetarg na usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do najbliższego szpitala mającego prosektorium na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego

STAROSTA  TARNOBRZESKI

działając na podstawie art. 13 ustawy z 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jedn. Dz.U z 2011 Nr 118, poz.687 z późn.zm.) oraz Zarządzeniem Nr 10.2014 Starosty Tarnobrzeskiego z dnia 14 kwietnia 2014r. w sprawie dokonywania zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy w Starostwie Powiatowym, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro,

ogłasza przetarg  na usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do najbliższego szpitala mającego prosektorium na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego, celem ustalenia przyczyny zgonu.

 

Dane dotyczące usługi i warunki przetargu:

 

Przedmiot : 

Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do najbliższego szpitala mającego prosektorium na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego, celem ustalenia przyczyny zgonu.

 

Lokalizacja: Powiat Tarnobrzeski obejmujący obszar miasta i gminy Baranów Sandomierski, miasta i gminy Nowa Dęba, gminy Gorzyce i gminy Grębów.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : Przewóz zwłok ludzkich osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na obszarze Powiatu Tarnobrzeskiego.

 

Określenie przedmiotu i wielkość lub zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni zwłok ludzkich na zlecenie właściwego Prokuratora , tj.:

- przewóz zwłok ludzkich na obszarze działania Prokuratury dla gmin z terenu Powiatu Tarnobrzeskiego : Baranów Sandomierski, Gorzyce, Grębów i Nowa Dęba.

 

Opis zamówienia :

zakres zamówienia : przewóz zwłok ludzkich polegający na :

- przybyciu na miejsce zgonu osoby ( w ciągu 1 godziny od chwili wezwania),

- włożenia zwłok do worka,

- przeniesienie zwłok do/i z środka transportu,

- przewozu zwłok do wskazanego miejsca,

- zapewnieniu niezbędnych środków technicznych i materiałów (pojazd specjalistyczny, nosze, worek na zwłoki, rękawiczki, itp.),

 

Uwaga : ilość zleceń będzie uzależniona od liczby zdarzeń rejestrowych w tym zakresie,

              Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o brak zleceń.

 

  1. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia :

 

1) wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego,

2) wykonawcę obowiązuje należyta staranność oraz etyka zawodowa w wykonaniu przedmiotu umowy,

3) wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia,

4) wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

5) podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie lub faxem,

6) po przybyciu na miejsce zdarzenia, zlecenie na przewóz wydaje upoważniony prokurator,

7) środek transportu drogowego, przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich musi spełniać wymagania techniczne i sanitarne, zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27.XII.2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007r. Nr 249, poz.1866).

 

  1. Warunki dot. zamówienia :

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :

 

  1. posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
  6. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.

 

 

III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów :

  1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  2.  aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu     – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  3.  Oświadczenie w trybie art.22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu –art.24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo    zamówień publicznych.

 

IV. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałami technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty :

  1. wykaz dotychczas wykonanych usług w podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, zakresie,          
  2. kopie dowodów rejestracyjnych samochodów będących w posiadaniu Wykonawcy,
  3. kopie opinii Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na każdy z posiadanych środków transportu.

V.    Kryteria oceny ofert : najniższa cena, na którą składa się cena za 1 km przejazdu, koszt zakupu worka i rękawic oraz koszt obsługi.

VI.  Termin składania ofert  - 24 września 2015 r. godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, ul.1-go Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, pok. 20. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 września 2015 r. o godz. 1000.

VII. Termin związania ofertą : 30 dni.

VIII. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania : okres w miesiącach  12 .

 

 

Z UPOWAŻNIENIA STAROSTY

WICESTAROSTA

 

Krzysztof Pitra

 

 

 

                                                                                              Tarnobrzeg, dn.10.09.2015 r.

powrot
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
WytworzyłStarostwo Powiatowe w Tarnobrzegu2015-09-10
Publikujący Mariusz Bułdyś - Administrator BIP 2015-09-10 12:43
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg , tel. (15) 822-39-22 , e-mail: powiat@tarnobrzeski.pl
Wygenerowano: 01 czerwca 2025r. 10:35:17
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.